יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה

מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה


בעקבות האירועים מהיר ועצבני, כאשר דומיניק הוא להיות מועבר לכלא בארה"ב, מיה ובריאן להוביל מתקפה על האוטובוס, גורמים לו לקרוס ודומיניק החופשי. בעוד הרשויות לחפש אותם, השלישייה לברוח לריו דה ז'נרו, ברזיל. מחכים לבואה של דומיניק, מיה ובריאן מצטרפים לחברם וינס ומשתתפים אחרים בעבודה לגנוב שלוש מכוניות מהרכבת.העבודה משתבשת כאשר בריאן ומיה לגלות את רכבת נושאת סוכני ה- DEA, וכי המכוניות שנתפסו רכוש. כאשר דומיניק מגיע עם שאר המשתתפים, הוא מבין שאחד מהם, זיזי הוא מעוניין רק בגניבת מכונית אחת: GT40 פורד. דומיניק יש מיה לגנוב את המכונית עצמה, ואילו בריאן ודומיניק להילחם זיזי ואנשיו שלו, עם זיזי הרגו סוכני ה- DEA שהוקצו לכלי הרכב. דומיניק ובריאן הם נתפסו והובאו לפשע האדון הרנן רייס, הבעלים של המכוניות והבוס של זיזי, שמזמין את הזוג להיחקר כדי לגלות את מיקומו של הרכב. עם זאת, הם מצליחים להימלט ולסגת לבית-המבטחים שלהם. 

דומיניק, בריאן, ומיה במהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה מואשמים ברצח של סוכני DEA וסוכן האמריקאי DSS לוק הובס (דוויין ג'ונסון) וצוות שלו מגיעים בריו כדי ללכוד אותו. בעוד בריאן, דומיניק ומיה לבחון את המכונית כדי לגלות את חשיבותו, וינס מגיע ומתגלה שהם עובדים בשביל רייס כאשר הוא מסיר את שבב מחשב מהמכונית. כוחות דומיניק וינס לעזוב ו, לאחר שבדק את השבב, בריאן מגלה שהוא מכיל פרטים של רייס "אימפריית פשע כולל את מיקומם של 100 מיליון דולרים במזומן, ואת התכנית על גניבת רייס" כסף כדי להתחיל בחיים חדשים.השלישייה לארגן צוות כדי לבצע את השוד, גיוס האן, רומי, טאג ', ליאו, סנטוס, ג'יזל ווינס. הובס וצוות שלו סופו של דבר למצוא ולעצור את דומיניק, מיה, בריאן ווינס. בעת שהעביר אותם לשדה תעופה להסגרה לארצות הברית, השיירה הותקפה על ידי רייס 'גברים, להרוג הובס' צוות ווינס. הובס נשמר על ידי דומיניק, בריאן ומיה כמו שהם נלחמים בחזרה נגד הגברים והבריחה 'רייס. רוצים נקמה על צוות נרצח, הובס ואלנה נבס (אלזה פטקי) מסכימים לעזור עם השוד. 

הכנופיה פורצת לתחנת המשטרה, שם הכסף 'רייס נשמר ולקרוע את הקמרון מהבניין באמצעות המכוניות שלהם, גורר אותו דרך העיר עם המשטרה במרדף. להאמין שהם לא יכולים להתחמק המשטרה במהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה, דומיניק עושה בריאן להמשיך בלעדיו בזמן שהוא תוקף את המשטרה ואת רייס רודפת, באמצעות הכספת מחוברת למכונית שלו כדי לרסק את כלי רכבם. בריאן חוזר להרוג את זיזי, ואילו רייס נפגעה קשות על ידי התקיפה של דומיניק. הובס מגיע לזירה ומבצע רייס. הובס מסרב לתת לזוג לצאת לחופשי, אך אינם רוצה לעצור את הקבוצה, מסכים לתת להם יתרון של 24 שעות כדי לברוח.הכנופיה לפצל הכסף 'רייס, עם דומיניק עוזב חלקה של וינס למשפחתו, והם הולכים לדרכו.בסצנת פוסט-זיכויים, הובס ניתן קובץ מיוחד על ידי סוכן מוניקה פואנטס בנוגע לחטיפה של שיירה צבאית בברלין. בקובץ, הובס מגלה תמונה האחרונה של טי, שהיה בחזקת המנוח, חושף שהיא שרדה את האירועים של מהיר ועצבני.

מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה עם תרגום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה