יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

מהיר ועצבני 2 לצפייה ישירה

מהיר ועצבני 2 לצפייה ישירה


צפה במכס הסוכן הסמוי מוניקה פואנטס (אווה מנדס), בריאן הוא נתפס על ידי סוכני המכס של ארה"ב ומקבל עסקה על ידי סוכני Bilkins ומרקם (ג'יימס רימר) ללכת סמוי ולנסות להפיל את תרופת הלורד קרטר Verone (קול האוזר) ב תמורה למחיקת הרישום הפלילי שלו. בריאן מסכים אבל רק אם הוא קבל אישור לבחירת בת זוגו, שסירבה לשתף פעולה עם הסוכן שהוקצה כדי לצפות בו. בריאן עומד בראש הבית לBarstow, קליפורניה, שבו הוא מגייס רומן פירס (טייריס גיבסון), חבר ילדות של בריאן ששירת זמן בכלא והוא במעצר הבית, כדי לעזור לו. פירס מסכים, אבל רק לאותה העסקה בריאן הוצע, ועם העזרה של מוניקה, בריאן ועבודה רומית יחד כדי לקחת את Verone. לאחר רכישת כלי רכב מוחרם ונשכר על ידי Verone כהנהגים, הצמד לחזור למקום המסתור של המכס / FBI, שבו רומיים מתעמת עם מרקם על התערבותו של האחרון עם המשימה. לאחר שהמצב נרגע, בריאן אומר לי Bilkins ומרקם שVerone מתכנן להבריח את הכסף למטוס הפרטי שלו ולהתעופף, אך גם חושד שיש משהו לא בסדר עם תפקידה של מוניקה במשימה. 


זמן מה לאחר מכן, במהיר ועצבני 2 לצפייה ישירה עם תרגום בריאן וגזע רומי שני שואף להיות נהגים אחרים Verone למכוניות שלהם ולהתחיל לתכנן חזרה אישי את תכנית אם הפעולה משתבשת. רומי מתעמת עם בריאן על המשיכה שלו למוניקה והאיום המתמיד של הגברים Verone. ביום של המשימה, בריאן ורומן להתחיל הובלת תרמילים של הכסף של Verone, עם אנריקה (Mo Gallini) ורוברטו (רוברטו סאנצ'ז) רכיבה לאורך. לפני החלון של 15 דקות מוגדר, הבלש אחראי, Whitworth (מארק בון ג'וניור), מחליט להתקשר למשטרה כדי להעביר למעצר, וכתוצאה מכך מרדף במהירות גבוהה ברחבי העיר.הצמד להוביל את המשטרה למחסן, שבו לטרוף על ידי עשרות מרוץ רחוב לבלבל את המשטרה. בעקבות לטרוף, המשטרה הצליחה לעצור Evo וEclipse, רק כדי לגלות שהם מונעים על ידי שני חברי צוות של בריאן החדש, טאג 'פארקר (Ludacris) וסוקי (דבון אאוקי), בהתאמה. 

כמו בריאן מתקרב לנקודת היעד, אנריקה אומרת לו לעשות עיקוף משדה התעופה. בינתיים, רומי מקבל להיפטר של רוברטו באמצעות כיסא מפלט מאולתר מופעל על ידי תחמוצת חנקן. בשדה התעופה, סוכני מכס יש המטוס והשיירה של Verone מוקף, רק כדי לגלות שהם מרומים תמרון דמה תוך Verone הוא בחצר סירה כמה קילומטרים משם. כמו שהוא יודע מוניקה הייתה סוכן סמוי, הוא נתן לה את המידע הלא נכון בנקודת היעד ומתכנן להשתמש בה כמנוף. כאשר בריאן מגיע לנקודת הירידה פעמית המיועדת, אנריקה מכינה להרוג אותו כשרומי פתאום מופיעה והמשלוח שניהם של אנריקה. Verone עושה את בריחתו על סיפון היכטה הפרטית שלו, אבל בריאן ורומן להשתמש בקמארו ונוסעים רמפה במהירות גבוהה, המתנפצים על גבי היכטה.הצמד מצליח לעצור Verone ולשמור מוניקה. עם פשעיהם חנינה, בריאן ולהרהר רומיים על מה לעשות הלאה אחר מאשר להתיישב במיאמי כאשר בריאן מזכיר החל מוסך. רומי שואל איך הם היו להרשות לעצמו ושבריאן מגלה שהוא לקח חלק מהכסף, כרומי גם מגלה שכיסיו אינם ריקים, לאחר שלקחו את הכסף לעצמו, מהיר ועצבני 2 לצפייה ישירה

מהיר ועצבני 2 לצפייה ישירה עם תרגום

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה