יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

מהיר ועצבני 4 לצפייה ישירה


מהיר ועצבני 4 לצפייה ישירה


דומיניק וצוות שלו החדש (טי, האן, ליאו, סנטוס וקארה) חוטפים מכליות דלק ברפובליקה הדומיניקנית. דומיניק מתחיל לחשוד שביל הוא חם מדי ויוצא לטי מאחור כדי להגן עליה מפני פגיעה. כמה שבועות לאחר מכן, בפנמה סיטי, דומיניק מקבל שיחת טלפון ממיה, שאומר לו שלטי נרצח על ידי Fenix ​​קלדרון (לאז אלונסו), אחרי שנכנס לתאונה דרכים קטלניות ליד. דומיניק הראש בחזרה ללוס אנג'לס כדי לבחון ההתרסקות של טי ומוצא עקבות של ניטרו-מתאן. אז הוא הולך למכונאי הרכב היחיד שמשתמש בנטר-מתאן וכופה אותו לתת לו את שם דוד הפארק (רון יואן), האיש שהורה על הדלק. 

בינתיים, F.B.I. הסוכן בריאן אוקונר (פול ווקר) מנסה לאתר את סוחר סמים בשם ארתורו בראגה (ג'ון אורטיז). החיפוש שלו מוביל אותו לדוד הפארק. דומיניק מגיע לדירתו של הפארק ראשון ותולה מהחלון בקרסוליו אותו לפני השחרור. בריאן, שהיה גם בדרכו למקומו של הפארק, חוסך פרק שהופך כעת המודיע החדש של ה- FBI. הפארק מקבל בריאן למרוץ רחוב דרך לוס אנג'לס. בריאן בוחר ניסן סקייליין GT-R R34 שונה מהלוט לעקל. דומיניק גם מראה את המירוץ בשנת 1970 ברולט Chevelle השונה. ג'יזל ישר (גל גדה), הקשר לבראגה, מגלה כי המנצח יהיה הנהג שעבר על צוות שtraffics הרואין בין גבול ארצות הברית-מקסיקו. דומיניק זוכה על ידי הקפצת המכונית של בריאן, מה שהופך אותו מאבד השליטה. בריאן משתמש בכוחו כסוכן FBI לעצור את נהג אחר, דווייט מילר (גרג Cipes), ותופס את מקומו בנבחרת. 

למחרת במהיר ועצבני 4 לצפייה ישירה, צוות נפגש באחד מאנשיו של בראגה. הם נוסעים מעבר לגבול באמצעות מנהרות תת-קרקעיות כדי למנוע זיהוי. בריאן ידע מוקדם ש, לאחר הרואין נמסר, בראגה הורה הנהגים שנהרגו. עם זאת, התברר לדומיניק מFenix ​​שהוא הרג את טי ולאחר תיקו מתוח, דומיניק מפוצץ את המכונית שלו עם חנקן כדי להסיח את דעה של הגברים בראגה ובריאן חטיפה האמר עם ארה"ב בשווי של הרואין 60 מיליון דולרים. שני דומיניק ובריאן לנסוע חזרה ללוס אנג'לס ולהסתיר הרואין בהרבה לעקל משטרה, שם בריאן מרים את סובארו אימפרזה WRX STI שונה. מאוחר יותר, דומיניק מגלה בריאן היה האדם האחרון ליצור קשר עם טי, וכתוצאה מכך שתקפו אותו על ידי דומיניק עד שהוא לומד לטי עבד סמוי לבריאן, מעקב למטה בראגה בתמורה לניקוי שמו של דומיניק. בריאן אומר לי הממונים עליו כי בתמורה לחנינה של דומיניק, הוא יהיה לפתות בראגה למלכודת, שאילץ אותו להופיע באופן אישי להחליף כסף להרואין. באתר הטיפה, לעומת זאת, רמון Campos (רוברט מיאן), האיש שטוען כי הוא "ראגה", מתגלה כפיתיון, ו" קאמפוס ", בראגה האמיתית, בורח ובורח למקסיקו. 

בריאן ודומיניק לנסוע למקסיקו בכוחות עצמם כדי לתפוס את בראגה. הם מוצאים אותו בכנסייה וללכוד אותו.קושי הדברים במהיר ועצבני 4 לצפייה ישירה של בראגה לרדת כדי להציל את מנהיגם, בריאן ודומיניק לנסוע דרך המנהרות תת הקרקעיות בחזרה לארצות הברית. כאשר חלק מאנשיו של בראגה נהרגים, בריאן מתרסק מכוניתו והוא נפצע לאחר ש- עצמות T על ידי Fenix בקצה המנהרה. לפני Fenix ​​יכול להרוג בריאן, דומיניק, ששרד את הפיצוץ והחליף Dodge Charger 1970 עם שברולט קמארו 1973, כוננים ולהורג Fenix​​.כמשטרה ומסוקים להתחיל הזרמה לאתר ההתרסקות בצד ארה"ב, בריאן אומר דומיניק לעזוב, אבל דומיניק מסרב, אומר שהוא עייף מריצה. למרות בקשתו של בריאן לחנינה, משפטי שופט דומיניק 25 שנים לחיים. לוחות דומיניק אוטובוס כלא שייקח אותו לכלא לומפוק ובעוד האוטובוס נוסע במורד הכביש, בריאן ומיה, יחד עם ליאו וסנטוס (שסייע בפריצות הרפובליקה הדומיניקנית), מגיעים במכוניותיהם כדי ליירט אותו.

מהיר ועצבני 4 לצפייה ישירה עם תרגום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה