יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

מהיר ועצבני 1 לצפייה ישירה

מהיר ועצבני 1 לצפייה ישירה

מהיר ועצבני 1 לצפייה ישירה


הסרט מהיר ועצבני 1 לצפייה ישירה מבוסס באופן רופף על מאמר במגזין, שכותרתו "Racer X", על מועדוני רחוב שמכוניות יפניות המרוץ בשעתי הלילה מאוחר. רוכב רחוב עלית והאסיר לשעבר דומיניק טורטו (וין דיזל) וצוות שלו: ג'סי (צ'אד לינדברג), לאון (ג'וני חזק), וינס (מאט שולץ) וחברתו של דומיניק לטי אורטיז (מישל רודריגז), נמצא תחת חשד של גניבה יקרה ציוד אלקטרוני. בריאן אוקונר (פול ווקר) הוא שוטר סמוי שמנסה לברר מי בדיוק גונב הציוד. הוא עבד לסוכן Bilkins FBI (תום בארי) וקצין משטרת לוס אנג'לס טאנר (טד לוין). 


נופל לאחותה הצעירה של דומיניק, מיה טורטו (ג'ורדנה ברוסטר), בריאן מאוחר יותר מתוודה בפניה את מעמדו כשוטר סמוי ומשכנע אותה לבוא איתו כדי להציל את אחיה וחבריו מנהגי המשאיות, שכעת התחמשו לקרבמעשי השוד. הוא עוקב אחר המיקום של דומיניק ידי triangulating אות הטלפון הנייד שלו והם מגיעים לחטיפה בתהליך למצוא טי, נפצעו קשה בתאונת הדרכים, ווינס נפצע באורח אנוש, לאחר ששרט את זרועו ונורה על ידי נהג המשאית. בריאן ומיה לעבוד יחד עם דומיניק, לאון וטי להציל וינס. בריאן ואז עושה את ההחלטה קשה לחשוף את הכיסוי שלו לצוות על ידי מתקשר לmedivac.התגלות enrages דומיניק, אבל הוא מכיל את עצמו ובורח עם ליאון, לטי ומיה כmedivac מגיע לוינס. 

בריאן כדלקמן דומיניק לביתו ומחזיק באיומי אקדחו כדי למנוע ממנו נמלט.בסרט מהיר ועצבני 1 לצפייה ישירה עם תרגום ג'סי מגיע זמן קצר לאחר מכן, התנצל על מעשיו במלחמות גזע ומתחנן לעזרה של דומיניק עם ג'וני טראן (ריק יון). רגעים לאחר מכן, טראן ובת דודתו לאנס Nguyen (רג'י לי) לבצע מרכב נוסעים והרגו ג'סי. בריאן ודומיניק לרדוף אחריהם, עם דומיניק הנהיגה 1970 דודג 'המטען שונה של אביו המנוח. האופנוע של לאנס כוחות דומיניק מהכביש, קשה ופצע אותו, ואילו בריאן יורה והורג טראן. לאחר מכן, בריאן ודומיניק לעסוק במירוץ רחוב מאולתר, בקושי נמנעו רכבת חולפת. דומיניק מתנגש עם חצי משאית ומתגלגל מכוניתו פעמיים, פצע את עצמו, ועיבוד מטען בלתי במצב הנסיעה. במקום לעצור אותו, ידי בריאן את המפתחות לSupra ומאפשרת לי בריחת דומיניק, באמצעות השורה "אני חייב לך מכונית שנייה עשר". לאחר הזיכויים, דומיניק נתפס נוהג באחה קליפורניה, מקסיקו שבברולט Chevelle SS 1970.

מהיר ועצבני 1 לצפייה ישירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה